سه‌شنبه ۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۹
۰ نفر

نیویورک‌: مردی که به‌طور غیرقانونی از مردم بابت پارک خودرو پول دریافت می‌کرد به دام پلیس افتاد.

ماجرا از این قرار بود که این مرد 43 ساله به‌طور خودسرانه وارد یکی از پارکینگ‌های رایگان شهرداری شده بود و از هر خودرو برای پارک در این پارکینگ هزینه‌ای دریافت می‌کرد.

این در حالی بود که یکی از رانندگان به این مرد مشکوک شد و از او خواست مدارک شناسایی‌اش را نشان دهد، اما این پارکبان تقلبی که خیلی ترسیده بود پا به فرار گذاشت.

گفتنی است که ماموران او را از روی بزاق باقیمانده روی بطری آبی که آن را نوشیده و در پارکینگ رها کرده بود، شناسایی کردند. این مرد اعتراف کرد که به دلیل بیکاری، خود را پارکبان جا زده است.

ادب کردن فرزند

بوستون: یک مادر جوان در اقدامی عجیب با پلیس تماس گرفت تا پسرش را ادب کند. این زن از اینکه فرزندش به‌طور مداوم بازی رایانه‌ای انجام می‌داد، کلافه شده بود. در یکی از شب‌ها هرچه این زن تلاش کرد مانع ادامه بازی پسرش شود و او را به رختخواب بفرستد، موفق نشد.

او که کاملا درمانده شده بود با خط اضطراری تلفن پلیس تماس گرفت و به آنها گفت که پسرش به هیچ وجه حاضر نیست دست از بازی رایانه‌ای بردارد. به این ترتیب 2 مامور پلیس از طرف مرکز به خانه این زن اعزام شدند.

آنها پس از مدتی گفت‌و‌گو با این پسر 12ساله موفق شدند او را راضی کنند تا بازی را متوقف کرده و به رختخواب برود. البته آنها از این پسربچه‌ قول گرفتند که دیگر تنها با اجازه مادرش اقدام به بازی کند اما مادر او معتقد است که پسرش باز هم این اقدام را تکرار می‌کند و در این صورت دوباره با پلیس تماس خواهد گرفت.

وابستگی موبایلی

لیورپول: تازه‌ترین تحقیقات حاکی از آن است که همچنان تلفن همراه در صدر وسایلی قرار دارد که درصد قابل توجهی از انسان‌ها زندگی را بدون آن غیرممکن می‌دانند. این در حالی است که تا همین چند سال پیش هنوز استفاده از این وسیله در بین مردم به اندازه امروز فراگیر نشده بود و زندگی همه آنها هم ادامه داشت.

دانشمندان با بررسی نتیجه نظرسنجی‌ها به این جمع‌بندی رسیده‌اند که برخی امکانات موجود در تلفن‌های همراه هم به عاملی برای محبوبیت بیشتر آن تبدیل شده‌اند. یکی از این قابلیت‌ها امکان گوش‌ دادن به موسیقی است.

بسیاری از افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که علاوه بر صحبت کردن و ارسال پیامک، با تلفن همراهشان به موسیقی‌های مورد علاقه‌شان گوش می‌دهند و به این ترتیب نیازی نیست که دستگاه پخش جداگانه‌ای با خود حمل کنند.

صرفه‌جویی در هزینه عروسی

لندن: خرید لباس عروس یکی از مواردی است که در فهرست هزینه‌های مراسم عروسی خود نمایی می‌کند. به همین دلیل برخی از افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید لباس عروس، آن را اجاره کنند.

این در حالی است که اعضای یک خانواده از یک قرن پیش دست به ابتکار جالبی زده‌اند. این خانواده از سال 1910 تنها یک دست لباس عروس را برای عروسی دختران‌شان استفاده کرده‌اند.

این لباس با پارچه مرغوب و تزیینات جالب در همان سال دوخته شد و از آن پس 6 عروس با این لباس به خانه بخت رفتند. گفتنی است که این لباس عروس به عنوان یک ارثیه خانوادگی دست به دست می‌شود و افراد این خانواده معتقدند که لباس عروس موروثی دست کم یک قرن دیگر عمر خواهد کرد.

به این ترتیب داماد‌های این خانواده در طول این سال‌ها از پرداخت یکی از هزینه‌های عروسی که تهیه لباس است، معاف شده‌اند.

کد خبر 97938

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز